walory turystyczne województwa

h2ojustaddwater.com

Temat: [Wałbrzych] Wabienie turystów
...pod nazwą „Cztery Pory Roku na Dolnym Śląsku – Wiosna, Lato” objęła między innymi Księstwo Świdnicko – Jaworskie, Karkonosze, miasta Wałbrzych, Oleśnicę, Jelenią Górę, Kamienną Górę, uzdrowiska Polanicę Zdrój, Duszniki Zdrój, Kudowę Zdrój, Lądek Zdrój, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A. w Polanicy Zdrój, także Stowarzyszenie Wzgórz Trzebnickich i Doliny Baryczy i Związek Gmin Ślężańskich. Walory turystyczne województwa opolskiego przedstawiała Opolska Regionalna Organizacja Turystyczna. Stoisko Wałbrzycha cieszyło się dużym zainteresowaniem mieszkańców Wrocławia, Dolnego Śląska oraz odwiedzających region turystów zagranicznych. Wałbrzych promował nie tylko turystyczne atrakcje, w tym roku prezentowana była także oferta kulturalna miasta - wystawione były repertuary programowe Filharmonii Sudeckiej i...
Źródło: forum.investmap.pl/viewtopic.php?t=233



Temat: [Województwo Śląskie] Wizerunek i promocja Regionu
...na zlecenie władz regionu, wynika też, że odsetek osób, którym Śląskie kojarzy się raczej dobrze lub zdecydowanie dobrze, wzrósł dzięki kampanii z 50 proc. do 64 proc. - poinformował w poniedziałek Paweł Niziński z koordynującej badania firmy doradczej GoodBrand&Company. Zmniejszyła się przy tym liczba respondentów wskazujących na stosunek obojętny - z 30 do 23 proc. Wzrósł natomiast odsetek badanych dostrzegających walory turystyczne województwa - z 33 proc. do 41 proc. Rozpoczęta 23 marca kampania przedstawiała "pozytywnie nakręconych" pasjonatów m.in. bungee jumping nad Jeziorem Żywieckim, jazdę na rowerze przez Beskidy czy przejażdżkę rollercoasterem w chorzowskim wesołym miasteczku. Przekaz reklamowy trafił do ogólnopolskich telewizji, stacji radiowych, gazet oraz na nośniki zewnętrzne. Reklamówki miały pokazywać...
Źródło: forum.gkw24.pl/viewtopic.php?t=146


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • kamila1.pev.pl